Sérülten érkezett meg a csomag?
Bár igyekszünk minden csomagot korrekt módon becsomagolni, töltőanyagokat használunk és új dobozokat, csomagolóanyag vásárlásába fektetünk, de előfordulhat, hogy a csomag megsérül vagy nem érkezik meg rendben.
GLS szállítási igény
Átvételkor ellenőrizze, hogy a csomagolás sértetlen-e. A csomag elfogadásával Ön megerősíti, hogy a csomagot nyilvánvaló hibák nélkül vette át. Ha a csomag sérült, szóljon közvetlenül a kézbesítőnek, és jegyezze fel a sérülést. A legegyszerűbb panaszmegoldás. A csomagot azonnal visszaküldjük hozzánk és újat küldünk.
Ha csak az átvétele és kicsomagolása után veszi észre, hogy a csomag tartalma sérült, értesítsen bennünket, mint feladót. A legjobb, ha megadja a rendelési számot és a csomagszámot, amelyet a posta információs levélben vagy közvetlenül a fuvarozó címkéjén találhat a dobozon. Ezután sorolja fel a sérült elemeket. Ne dobja ki a csomagot!
A csomagot a legközelebbi GLS-fiókba kell vinnie, lehetőleg még aznap, amikor a kárbejelentést megírják és visszaküldik nekünk. Sajnos a panaszt nem áll módunkban kezelni. Itt található a GLS Ügyfélszolgálat telefonszáma: +421 45 52 42 500* vagy 18 585*
- Elérhetőség: info@anilab.hu
- Tel. elérhetőség: +421 903 447 205 – hogy megbizonyosodjon arról, hogy a reklamációt elfogadtuk, hívja fel az ügyfélvonalat.
Nagyon fontos a küldemény helyes fényképezése. Készítsen képet:
- közeli tartalom – termékek
- tartalom egésze
- a doboz, amelyben a küldemény megérkezett, beleértve a címkéket
- tömések és csomagolóanyagok
Nem megfelelően szállított terméket kapott?
Ha nem megfelelő árut kapott, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: [email protected]. Írja meg nekünk a rendelési számot és írja le a fellépő hibát. A rendelés csomagolásánál súlykontrollt és kamerás felvételt alkalmazunk. Mindent megvizsgálunk és a lehető leggyorsabban megoldjuk.